رنگین کمان عاشقی

shabro.tablighat@yahoo.com /asal.shabro@gmail.com

رنگین کمان عاشقی

shabro.tablighat@yahoo.com /asal.shabro@gmail.com

مسابقه مهربانی

تو این مسابقه مهربانی برنده منم

آرزویم را نقاشی کردم

براین تابلو با قلموی سرنوشت

اما به گمانم کارگردان فراموش کرده

جایزه مرا

کودک آواره

سلام بر تو ای کودک آواره

می دانم سقف خانه ات فرو ریخته

می دانم تمام رویاهایت ویران شده

نگاه معصومت جان مرا سوزانده

اشکهایت را می بوسم و با تو می گریم

آغوشی به گرمی خورشید دارم

جیبم خالی است شرمنده ام

اما قلبم آشیانه مهر و عاطفه است

دستانم چشم براه دستان سرد توست

آنچه پناهگاه من است

اینک سرپناه توست

همه آنچه که دارم همین است

اگر از همه جا بریدی یک نفر اینجاست

سقفی ساخته با نفسهایش که از آن توست

 

آرزو می کنم

آرزو می کنم

برای یک لحظه هم که شده

دنیا وارونه شود

من بخندم

بقیه گریه کنند

تا بفهمند

آنچه من بودم و آنها نفهمیدند