رنگین کمان عاشقی

shabro.tablighat@yahoo.com /asal.shabro@gmail.com

رنگین کمان عاشقی

shabro.tablighat@yahoo.com /asal.shabro@gmail.com

اسیر

بازهم اسیر شدم انگار

اسیر آدمی در جلد شیر

بازهم طعمه این شیر شدم

باز آهویی شدم که نفس نفس می زند

از ترس دام شکارچی بی رحم

باز هم بره ای شدم با بغضی بی صدا

اسیر چنگال گرگ سیاه دل

من این طناب اسیری را باز کرده بودم

وای خدای من

کجای عاشقی رسم اسیری نوشتند

به گمانم نقطه پایان مرا اینجا نوشتند

همین جا بگیر نفسم را

دیگر طاقتی نیست مرا

نظرات 3 + ارسال نظر
Fardin سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ

عشق آتش بود و خانه خرابی دارد......

سلام
متشکر که بازم نوشته ام را خوندی.

ermiya چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.zehnbarkaghaz.blogsky.com

وقتی میگی باز هم یعنی برای چندمین دفعست آدم عاقل از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه.....
البت که بعضی وقتا عقل به گوشه رانده میشود...

سینا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ب.ظ

بال و پر شکستم؛مرا چاره نیست
این سینه را کشش آه و ناله نیست
صیدم به دام و گرفتار تیر زخم صیاد
ای همسفر،برو که به من امید دوباره نیست

شعرات خیلی قشنگن

سلام
از اینکه نوشته هامو خوندی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد