رنگین کمان عاشقی

shabro.tablighat@yahoo.com /asal.shabro@gmail.com

رنگین کمان عاشقی

shabro.tablighat@yahoo.com /asal.shabro@gmail.com

آخر قصه

گفتم: آخرقصه را از همین اول می دانم

تنها می مانم.

سرنوشت من این است

بغض و اشک و حسرت ....

گفت:آخر قصه را تو نمی نویسی.

خدایت رقم می زند آنچه را که سهم توست

گفتم:همیشه از خدایم خواستم

آنچه در دل داشتم اما هنوزم تنهام

اگر تو خدایی دیگر داری

به خدایت بگو  من دق کردم از تنهایی

مرا دیگر طاقتی نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ http://badsectorr.blogsky.com

سلام عسل خانوم
فکر کنم برای بار دومه که از طریق بلاگ اسکای میام وبلاگتون
یه سوال دارم شاید ناراحتتون کنه
ببخشید شما متاهلید یا مجرد؟؟؟
قصد بی ادبی و جسارت ندارم خواهشن کامنتم رو هم تایید نکنید
اگه دوست داشتید جوابمو بدید بیاید وبلاگم....
شرمنده

سلام.مجردم.درضمن من وبلاگتون اومدم.

esfandiari جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:43 ق.ظ

salam , agar che ye kam dire vali tabrik migam babate webloget. matalebetam khundam ghashange

سلام.هیچ وقت دیر نیست.ممنونم.بازم به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد