رنگین کمان عاشقی

shabro.tablighat@yahoo.com /asal.shabro@gmail.com

رنگین کمان عاشقی

shabro.tablighat@yahoo.com /asal.shabro@gmail.com

رویای سبز

رویایی در سر دارم

رویایی به رنگ سبز و سفید و سرخ

سبز به رنگ زندگی

سفید به رنگ یاس محبت

سرخ به رنگ عشقی آتشین

دوست دارم  قلمم از عشق بنویسد

آنگونه که دیدگان از اشک شوق موج زنند

نه تصویری اندوهگین از حسرت عشق و فراق یار

می دانم این رویا دور نیست

اگر همه بدانیم

عشق همان ترانه بهاری بودن است


نظرات 1 + ارسال نظر
علی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ http://alone-man.blogsky.com

سلام عسل
وبلاگ قشنگی داری ، عکساش هم خیلی قشنگه.
مطالبت هم حرف نداشت ...خیلی پرمعنا و جذاب
به من هم سر بزن
منتظرت هستم.موفق باشی

خوشحالم که تمام مطالبم برایت جذاب است.هدف من هم همین هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد