رنگین کمان عاشقی

shabro.tablighat@yahoo.com /asal.shabro@gmail.com

رنگین کمان عاشقی

shabro.tablighat@yahoo.com /asal.shabro@gmail.com

حراج

دیروز او رادر خیابان زندگی دیدم

تمام دار و ندارش را حراج کرده بود

ایستادم و به چشمانش ذل زدم

با نگاهی نگران گفت: بی انصاف چانه نزن

حسرت هایم به قیمت عمرم تمام شد

با لبخندی تلخ گفتم: چانه نمی زنم.

می خواهم حسرتهایت را با رویاهایم عوض کنم

بی شک در این حراج آنکه می بازد منم نه تو


نظرات 4 + ارسال نظر
... شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ http://badsectorr.blogsky.com

سلام عسل خانوم.
خوشحالم از آشناییتون...
وبلاگتون چقدر شبیه منه!!!!
راستی ببخشید این شماره ای که تو پروفایلتون گذاشتید واسه چیه؟؟؟

سلام. منم وبلاگتونو دیدم.یه سؤال. شما چطور عکس گذاشته بودید.من می خوام کنار نوشته هام عکس بذارم.بار دوم که دیدم عکسها نبودند.لطفاً راهنمایی کنید.اون شماره هم شماره خودم هست.درصورت نیاز باهام تماس بگیرند.

وحید شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ http://everydaylifelessons.blogsky.com

سلام عسل عزیز.من تازه شروع به وبلاگ نویسی کردم و دوس دارم آدم های بیشتری نوشته هام رو بخونن.می خواستم ازتون دعوت کنم اگه دوست داشتی به وبلاگم سر بزنی و اولین نوشته هام رو بخونی.راستی به سوال،این نوشته ها دل نوشته های خودته یا از کتابها خوندی شون؟به هر حال قشنگ هستن،می خوام بخونمشون و برای عزیزم بفرستم.مرسی.

سلام.ضمن عرض تبربک برای وبلاگتون، من نتوانستم وبلاگتونو پیدا کنم.اما بازم سعی می کنم و حتماً نوشته های شمارو می خونم.دست نوشته هایم همشون از خودم است.خوشحال می شم همشه نظرتون رو برام بذارید.من دوست دارم نظر خوانندگانم را بدانم.به احتمال زیاد اگه بتونم چاپ می کنم.

حامد سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

آخرش نفهمیدم حسرت ها را میخورند لذت ها را میبرند یا برعکس؟

برعکس بودنو نمی دونم اما می دونم لذت ها اینقدر کمرنگ شدند که دیگه دیده نمی شن هرچی هست حسرته

naghme سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ب.ظ

Aliiiiiiiiiiii bod azizam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد