رنگین کمان عاشقی

shabro.tablighat@yahoo.com /asal.shabro@gmail.com

رنگین کمان عاشقی

shabro.tablighat@yahoo.com /asal.shabro@gmail.com

یک آشنا

یک نفر هست که با قلبم آشناست
اورا یک نفر خطاب نمی کنم
زیرا که پدر، برادر و دوست و رفیق من است
نام او جهانی است مملو از دوستی و معرفت
یقین دارم قلبش را فرشته ای آسمانی بوسیده
آشنایی من با او از حکمت دست روزگار است
من این دست روزگار را می بوسم و می گویم
این ستاره ای از روزگار است
که در این سیاهی چشمک می زند
بنگر مرا که این معجزه تولدی دیگر است

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ب.ظ http://entahaye-kooche

سلام عسل خانم محترم.
خوبید ؟ خسته نباشید.
خیلی قشنگ پدر رو توصیف کردی.آفرین برشما دوست عزیزم.
یه متن قشنگ و جالب از دکتر شریعتی دارم که براتون مینویسمش ببینید.ولی الان آماده نیست.انشاا... در کامنت بعدی براتون میزارم.
همیشه منتظر شما و مطالب جذابتون هستم.

سلام آقا حمید
ممنون از لطف همیشه شما.اما راستش مطلب یک آشنا برای یکی از همکارانم بود که مثل پدر دلسوز است. منتظر مطلب شما هستم. تشویق خوانندگانم باعث ایجاد انگیزه در نوشتنم می شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد