رنگین کمان عاشقی

shabro.tablighat@yahoo.com /asal.shabro@gmail.com

رنگین کمان عاشقی

shabro.tablighat@yahoo.com /asal.shabro@gmail.com

تیک تاک

هرچه گفتم نایستاد

به چشمان خیسم نگاه می کرد و می رفت

با چشمان گریان و با دلی نگران نگاهش می کردم

اما داشت نگاهم می کرد و می رفت

همه هستی را قسم دادم و به پایش افتادم

با بغض و آه و گریه التماس می کردم

اما باز هم نایستاد

این عقربه های لعنتی را می گویم

با هر تیک تاک این ثانیه ها نفسم می گرفت

انگار که قلبم از تو سینه کنده می شد

به گمانم این لحظه ها هم حکم تبعید مرا فهمیدند

انگار می دانند توی این دنیایی که

سیاهی و سفیدی راهشان را گم کردند

به حبس ابد محکوم شدم

به خدا سوگند تمام شد عمرم

بگویید بایستند دیگر فرصتی ندارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ http://alone-man.blogsky.com

معرکه ست
دلنشین و بی غل وغش

دوست دارم روی همه نوشته هام نظرتو بدونم.موفق باشی.

naghmeh شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ب.ظ

Mesle hamishe ziba

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد