رنگین کمان عاشقی

shabro.tablighat@yahoo.com /asal.shabro@gmail.com

رنگین کمان عاشقی

shabro.tablighat@yahoo.com /asal.shabro@gmail.com

دلم

گاه که خلوت می کنم با دلم

می شنوم صدای گریه هایش را

می گریم با حق حقش

با شرم می گویم

می دونم بد کردم

شرمنده ام

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر رستمی شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:31 ق.ظ

دلم گرفت از آسمون
هم از زمین هم از زمون
از آسمون خیری نبود
دلم پر از بهونه بود
کاشکی بیاد اون نور عشق
که آسمون به حرف بیاد
بگه که من خودن غمم
ابرا برام جهنمند
خودت به من یاری بده
دست نگهداری بده
انگار دلم ترکید
آسمون رو نیوشید
دیکه دلم غمی نداشت
براش بهونه ای نداشت
آسمون نگاه کرد
براش دعا دعا کرد....

فی البداهه به ذهنم اومد مطالبت را که می خونم برام شعرخونی تداعی میشه ...ممنونم
البته شاگرد شماییم
ارادتمند

خواهش می کنم.بسیار زیبا بود

mehrab kamali چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:02 ب.ظ http://mehrabkamali.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ نوشتی

موفق باشی

متشکرم دوست من

امیر یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:48 ب.ظ

اشعار زیباست ای زیباپسند.....زیبااندیشان به زیبایی رسند...
موفق باشید

ali چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 ق.ظ

خوب بود گلم.
آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد